Praca z wykresami rynkowymi 10

 

6 dniowy piękny ruch kontynuacji i nowy szczyt trendu B.
Podobną sytuacje widzimy osłabienie Jena do dolara. 
Na razie mamy lokalny ruch boczny na indeksach. Zacieśniłem SL, by trochę wpadło na plus. 
Pierwsze dwie pozycje, które dały ciut zarobić. Jednak nie udało mi się w pełni wykorzystać potencjału, który dawały. 
W poprzednich zapiskach rynkowych opisywałem mój autorski setup na alibi - praca-z-wykresami-rynkowymi-9. Niestety nie udało się wycisnąć z tego setupu czegoś więcej.
W tym wypadku jedno zlecenie padło na SL, a drugie na BE - ruch ceny nie wykonał planowanego ruchu. 

Ostatnie dwa tygodnie też trudno mi było spoglądać na rynek. Mogłem jedynie odczytywać informacje o aktywowanych zleceniach SL. Czekam na kolejne rynkowe sygnału...

Komentarze