Złoto - negacja sygnału akcji ceny jako sygnał przeciwny - 9.01.2020

W ciekawej akcji ceny miałem przyjemność wczoraj uczestniczyć i niestety zakończyła się ona dla mnie dość niefortunnie. Akurat zająłem piękne pozycje S w miejscach, gdzie idealnie było by
ustawiać pozycje B 😌.
Ustawiałem pozycje na złocie tylko gdzieś za bardzo skupiłem się na braniu S.

O wyniku pisałem również w dzienniku. Jednak gdy przyjrzymy się bliżej temu co się tutaj wydarzyło mamy przepiękny obraz akcji ceny i ruchu w konsolidacji w całym spektrum jej piękna. Fakt konsolidacje bywają nudne, ale gdy wie się jak się z nimi obchodzić to mogą być całkiem przyjemnym stanem runku. Zobaczcie jak to się fajnie potoczyło.
Złoto szerszy obraz 9 styczeń.
 Konsola zaczęła się budować o godz. 11:30 do 13:00

Następnie powstało fałszywe wybicie jej górnego ograniczenia, a później dolnego. Nie zauważyłem tego. Widziałem natomiast isb, które się tworzyły.

 Później nastąpiła negacja pierwszej formacji fałszu i mocny ruch ceny.

Abstrahując nawet od samej mini konsolidacji, to cena w tym wypadku zrobiła fałszywy ruch S, by później mocno wystrzelić B. Patrząc z dalszej perspektywy liczyłem po pierwszym fałszu na ruch w stronę lokalnych minimów.

Komentarze