Rynkowe zagrania i setupy styczeń

 Pierwsza sesja 2024 roku przyniosła spadki na parkietach i jak piszą obawy o inflację. 

setup1 brent
Ustawiłem pierwszy setup dla Brent na ew. kontynuację ruchu S i zacieśniłem SL by zrekompensował ew. koszty jakie mogę ponieść gdy jednak rynek poszedł B.
wynik setup30 allegroSetup 30 - Allegro zakończył się aktywacją SL.
setup1 brent w trakcie
Pozycja ustawiona wczoraj na ropie jest zagrożona. Powstała formacja objęcia hossy, co może sugerować ruch B. Niestety gdy ustawiam pozycję w przypadkowych miejscach licząc na kontynuację ruchu rynek może mnie w taki sposób zaskakiwać i jak zwykle pytać B czy S?
wykres s&p500 4styczen
Kiedyś czytałem o takiej formacji analizy technicznej nazwanej wyspą odwrotu. Wczoraj podobnie jak na ropie Brent chciałem dodać S na S&P500, ale zawahałem się. Rynek często daje drugą szansę.
Na razie odczuwam ból i dyskomfort, bo nie udało się złapać jakiegoś dłuższego ruchy. Cierpliwość na rynku jest bardzo ważna, a ból jest tylko w mojej głowie i mam nadzieję jednak sobie z nim w przyszłości poradzić.
setup2 att
8 stycznia dołożyłem pozycję B na ATT - tym razem akcje, bo CFD nie daje żadnych korzyści.
wykres setup1 brent wtrakcie
Minęło 7 dni, a jak widać ustawiłem zlecenie S w strefie pewnej równowagi między ostatnim szczytem a dołkiem. Czyli nadal czekam na rozstrzygnięcie - B czy S? Po 16:00 kolejnego dnia cena ruszyła B.
setup3 wig20
Ponieważ może dojść do negacji formacji pb i odwrócenia ruchu B, to widząc, że okno hossy nie zostało utrzymane, to można spróbować S.
wynik setup32 cdr
Na CDProjekcie też poniosłem koszty. 
wynik setup1 brent
Na ropie Brent też poniosłem koszty. Jednak boli, że cena aktywowała tylko SL i się cofnęła. Nadal scenariusz S jest możliwy, ale negacja tego pb to powinien rozpocząć się ruch B.
wykres s&p500 12stycznia
13 stycznia wrzuciłem 3 wykresy S&P500, DX40 oraz Cocoa.
wykres dx40 12stycznia

wykres cocoa 12stycznia
Łączy je ładny trend B obserwuje szukając osłabienia lub może uda mi się jakoś załapać na dalszy ruch B? 
wynik setup29i2 att
15.01 zamknąłem pozycję na Grupie Azoty.
wynik setup18 brent
Zamknąłem setup nr 18 otwarty jeszcze w październiku na ropie Brent.
setup4 brent
Kolejnego dnia 24 stycznia ustawiłem pozycję B - cena doszła do chmury spadkowej i albo ją przejdzie, albo będzie spadek?
W następnym tygodniu dokładam kolejną pozycję B.
wykres setup5 brent
Nawet jeśli dojdzie tylko do strefy to może być to opłacalne. Natomiast cena zatrzymała się na chmurze nie wiem czy będzie to miało jakieś znaczenie? Niestety nie było kontynuacji kolejnego dnia.

Komentarze