Rynkowe zagrania i setupy z października

Początek nowego miesiąca jak pokazuje moje doświadczenie może być dobrym momentem do zajęcia pozycji.

Na razie cena się zatrzymała przy 144,8. Ustawiłem zlecenie S. Kilka sesji później zamknąłem to zlecenie.
Ropa na razie jednak nie chce zejść niżej, to chciałem ustawić taki setup.
Jednak na razie poczekam na inne sygnały.
Jednak pierwszego dnia miesiąca opłaciło się ustawić pozycję B, bo widać było pin bary.
Nie udało mi się wziąć udziału w konkursie ligi inwestorów. Nie znalazłem czasu by ustawić chociaż jedną pozycję.

Nie miałem do tego głowy. 
Zlecenie nr 16 przyniosło trochę zysku, ale nie udało się wykorzystać ruchu jaki został wykonany.
Ustawiłem natomiast setup 18 S dla USDPLN - może wystąpić podwójne odbicie od 5zł.
Na razie nie widać, by obcy kapitał próbował angażować się na naszym parkiecie...
Dołożyłem kolejną pozycję ustawiając się pod ten sam plan ruchu S.
Z ruchem na złotówce może być skorelowany ruch na bankach?
Ustawiłem kolejny setup na wypełnienie się formacji. Reakcja na bankach była również widoczna.
Kolejnym setupem był EURUSD.
Zostało nam kilka sesji tego miesiąca i ciekawi mnie jak wpłynie, to na poszczególne akcje cenny. Czaiłem się też na walory GPW - jak allegro czy jakiś bank, ale nie udało mi się ustawić pozycji.
Dwie pozycje USDPLN przyniosły profit.
Nie dostrzegłem, iż być może chmura zadziała jako punkt zmiany ruchu ceny. Wczoraj 2.11 zastanawiałem się czy nie ustawić pozycji B. 
Wyniki są fajnie, ale chciałbym inaczej poprowadzić te pozycji, bo rynek dał szansę. 

Komentarze