Praca z wykresami rynkowymi 6

Nie miałem za bardzo okazji rzucić okiem na wykresy by coś zaplanować. Chciałem dołączyć jakoś na ruch S na CCC. Niestety żałuję, że nie zrobiłem sobie slajdu i nie pamiętam który to był dokładnie dzień.
Jeśli dobrze pamiętam dzień wcześniej wieczorem rzuciłem okiem na wykresy i pomyślałem, że jeśli dam radę to następnego dnia spróbuję ustawić S dla wspomnianego CCC. Myślałem również o Allegro i JSW. Ten ostatnie jednak nie jest w trendzie spadkowym więc, mocno się się wahałem i postanowiłem na razie odpuścić.

Tak wygląda obraz tego waloru w trakcje 13 dnia maja z dalszej tygodniowej perspektywy. Prawdopodobnie plan o którym mówię miałem wprowadzić w czyn 10 lub 11 maja. Jednak spoglądając w trakcie sesji zauważyłem iż wszystko co przeglądam idzie na zielono i zamiast próbować ustawiać S zastanawiałem się czy nie lepiej wybrać B?!? Kilka dni później widać iż zrobiłbym błąd - natomiast nie zrobiłem go bo nie pasowało mi to, co widzę na WIG20.
Jak widać dopiero wczoraj 12 maja pojawił się pinbar, który mógłby sugerować pewną korektę i ew. ruch B. Jednak widać też, że rynek jest spadkowy i jest to ustawianie się przeciw trendowi.

Na ten moment dla mnie ciekawie wygląda Allegro i para walutowa USDPLN.

Czy będzie ruch B i ruch po nowe maksimum, czy raczej zatrzymanie przy 4,47 i ew. kontra niedźwiedzi? Ciekawie też wygląda ropa Brent.
Nie mam biegłości w rysowaniu trójkątów, bo raczej opierałem się na poziomach horyzontalnych, ale jeśli ta chorągiewka wypali to może być solidny wał B lub S.

Komentarze