Praca z wykresami rynkowymi 3

Podsumowanie moich ostatnich 3 zagrań można ładnie podsumować cytatem Blogera, którego obecnie przeglądam:

Gramy to co widzimy i nie wyprzedzamy rynku. Wszelkie ..., brane zanim nastąpi wybicie ..., są obecnie grą pod prąd. Szanujmy kapitał, by go nie zabrakło gdy będzie potrzebny.

Cytat akurat pięknie pasuje mi do tego, co ustawiłem przy okazji pozycji dla GBPNZD oraz EURUSD - mimo, że na obu wystąpiły pewne sygnały akcji ceny. Cytat pochodzi z postu S&P500 – aktualizacja wykresu

Nie wiele brakło by SL przetrwał. Szkoda, bo mała szpulka wybiła mi pozycje nr 3. Gdzieś jednak zadziałała fałsz wybicia z isb combo.
Ustawiłem dwa zlecenia oczekujące na umocnienie się funta.
Podobna sytuacja jak na wykresie GBPUSD miała miejsce 9 lat temu na wykresie JSW:
przy okazji analizy tej spółki - JSW – walor wart zastanowienia. Oczywiście inny układ świec ale pewną analogię tutaj dostrzegłem. Na kablu widzę również f. isb z której może być dynamiczniejszy ruch B lub S tak jak to miało miejsce 29 marca na EURUSD.
Obie ustawione pozycje na parach z funtem zostały zajęte. Obecnie czas na wykresy poświęcam na przeglądu wpisów z bloga technikaichimoku.pl Pana Marka - właśnie doszedłem do wpisów z 2016 roku, który był moim nieudanym i wielce nie świadomym debiutem na rynku forex. Piszę nie świadomym, bo nie miałem żadnego warsztatu by na takim rynku się znaleźć, a bez odpowiedniego przygotowania i doświadczenia można sobie nabić różnych i wielu guzów. Mogę zapewnić, że takie doświadczenia nabijania guzów bolą....

Na koniec ze względu na koniec miesiąca marca slajd z 4 wykresów dla interwału miesięcznego indeksów które przeglądam.

PS szkoda, że dzisiaj nie mogę znaleźć się na szkoleniu Esencja Spekulacji - może przyśpieszyłbym moją naukę?!?


Komentarze