Praca z wykresami rynkowymi 2

 
Zaciekawił mnie ten wykres pary walutowej GBPNZD. Pytanie, które sobie zadaje to czy będzie kontynuacja S?

No i poszło pierwsze zlecenie dla pary GBPNZD - okazało się iż powstała formacja pb wskazująca na możliwy fałsz tego wąskiego ruchu bocznego.
Zlecenie nr 1 zostało delikatnie naruszone - często na takie ruchy mówię czesanie SL. Postanowiłem jednak ponowić to zlecenie.
Do tego zlecenia dodałem jeszcze jedno dla EURUSD.
Niestety zlecenie nr 2 również aktywowane zostało na SL.
Jednak drobne zatrzymanie ceny które prezentowałem na pierwszym slajdzie było jedynie przystankiem przed dalszym ruchem S. Jedynie czego żałuję, iż nie zdążyłem zastanowić się czy mogę jakoś na taki ruch się przygotować - brakło mi ciut czasu. Pozycja nr 3 EURUSD jest otwarta ciut pod kreską - dzisiaj utworzył się isb (przypominam legendę skrótów).
Jeszcze taka informacja, że co do Eurocasch jednak też bym się pomylił i moje zlecenia S padło by na SL.
W tym tygodniu na razie nie udało mi się odpowiednio ustawić pozycji.
Została mi wprawdzie jeszcze jedna pozycja, w które cena zamroziła się tworząc formacje inside bar combo - jeśli dobrze interpretuje ostatnią świec to wydaje mi się iż jest większe prawdopodobieństwo na ruch S. Natomiast do czasu wybicia z formacji pewności nie mam - chociaż że popełniłem błąd szukając B na tym rynku.

PS po tych pierwszych zleceniach widać, że nie jestem ekspertem z ichimoku które nie wskazywało by moje założenia mogły się sprawdzić ...

Komentarze