Praca z wykresami rynkowymi 1

No nic czas wyjść z 2,5 letniego letargu i wziąć się do pracy. Ponieważ mam ciut drobnych wpłacone do XTB, to mogę coś spróbować podziałać. (Używam narzędzia do przeglądania ze strony stooq.pl - Wykresy HTML5.)

Allegro po pięknym debiucie i próbie testowania 99 zł ostatecznie przeszedł w trend spadkowy.
Jednak pojawił się konfluencja pb próba negatywna próba zamknięcia okna i po kilku dniach kolejny pb. Niestety nie byłem jeszcze gotowy na zajęcie pozycji.
Wolałbym by zakończyła się wolna amerykanka, którą uprawiają Rosjanie na wschodzie. Dodam jednak iż nie jest to mój pomysł na przyglądanie się temu walorowi - Krach i odbicie. Parę przecieków.

Miała też miejsce ciekawa anomalia rynkowa, ale w zakresie pewnego ruchu na Eurocash.

Nie często widzi się takie ciekawy zestaw okien - fakt na rynku regulowanym (nie całodobowym) częstotliwość ich występowania jest większa, ale akcja ceny (jak nazywam price action) także tutaj ma zastosowanie.
Chciałem ustawić S dla EUR, ale nie ma takiej możliwości - liczyłem na test okna które powstała kilka dni temu.

W minionym tygodniu obserwowałem ruchy B na czterech indeksach, które obserwuję: WIG20, US100, DAX i UK100.
Prezentuję również 6 par walutowych na które w ostatnim tygodniu zerkałem. Na ten moment przyglądam się parom z funtem GBP i EURUSD. Mocne ruchy B natomiast obserwuję na parach z JPY. 

W tym tygodniu nie udało mi się ustawić żadnej pozycji. Chciałem ustawić spółki GPW: ALE (B), EUR (S) oraz zastanawiałem się nad parami z funtem, ale na razie jeszcze czasowo nie udaje mi się odpowiednio przygotować i ustawić pozycji. 

Czekam dalej.


Komentarze