Szukam siebie na rynku FX 18

 Z ciekawszych rzeczy, które działy się w ostatnich tygodniach wskazałbym ruch B na ropie Brent.

Cena dość szybko powróciła nad górną granicę ...  konsoli ???
Patrząc z szerszej perspektywy widzimy, że od końca sierpnia, a po wystąpieniu okna bessy natychmiast zamkniętego cena porusza się w zakresie 65 - 86. 
Patrząc jeszcze szerzej dotarliśmy kolejny raz do miejsca skąd w październiku 2018 roku ropa zaczęła się osuwać aż do bardzo niskich wycen w okolicach 20. Od tego czasu jednak cały czas mamy ruch B. Myślę, że większość osób spodziewa się dalszego ruchy B.

Natomiast przypominam sobie jak na EURUSD został zapoczątkowany ruch B i ucieczka oknem hossy i mogę się zastanawiać czy przypadkiem jednym z rozważanych wariantów nie mógłby być obecnie korekta w okolice 65 może 62. Być może odpowiedzi na to pytanie przyniosę kolejne tygodnie ruchu ceny.

Miałem długa przerwę od oglądania wykresu, bo wyniosła 10 dni. Ostatnie raz rzuciłem okiem na wykresy 17 stycznia. Z tego też względu nie opublikowałem nic w poprzednim tygodniu. Okazało się iż dopiero ze względu na zewnętrzne czynniki mogę rzucić okiem na wykres. To nie jest tak, że w ogóle nie miałem czasu - po prostu mi się nie chciało, czego powodem najczęściej było zmęczenie i chęć odpoczęcia od wpatrywania się w monitor. 

Patrząc z szerszej perspektywy czasy na to, co wydarzyło się na GBPUSD, to z mojego punktu widzenia nie udało się wykorzystać ruchu, który został wykonany. Obecnie cena szuka dna. W takim wypadku czuje smutek i zwód, że akurat cena nie poszła dalej B. Niestety te emocje mimo, że są moimi towarzyszami podczas pracy z wykresami nie powinny mieć wpływu na decyzje, które chcę podejmować. 

Na razie mam trochę czasu by popatrzeć, co dzieje się na niższym interwale M15.

Widzę, że pod poniedziałkowym spadku cena zabujała przez 2 dni, by wczoraj nagłym ruchem wyjść S. Obecnie czekamy na sesję EU.
Chwilę przed otwarciem cena spokojnie osuwała się po zielonej szybszej średniej. Natomiast zobaczymy jak będą się kształtować kolejne świece.
Niestety nie było aż tak różowo jak myślałem i tylko mogłem kilka razy rzucić okiem jak kształtuje się ten ruch. Jak widać na razie jest ruch S. Teraz pewnie czekania na US.

Kończąc ten wpis, a zaczynając kolejny tydzień rzucam dwa slajdy na koniec.
Ustawiłem pozycję nr 28 B.



Komentarze