Szukam siebie na rynku FX 17

 
Miałem dłuższą przerwę niż myślałem. Nie udało mi się w poprzednim tygodniu nawet 5 minut zerknąć na wykres. Udało mi się kolejnego tygodnia i tak widzę, że na razie ruch B na GBPUSD jest kontynuowany. Chociaż od 4 sesji cena nie potrafiła przejść powyżej wartości 1,36.

Podobnie zresztą na EURJPY cena powraca pod rejony sprzed 4 sesji. Jedynie na ropie była ciekawa akcja ceny zamknięcie okna bessy i obecne jego testowanie.
Znowu dzień przerwy, a w kolejnym dniu zamiast 1,36 na GBPUSD jest już 1,37...

Kolejnego dnia cena poszybowała wyżej. Jednak myliłem się, co do ew. ruchu S. Na razie widać, że cena wspiera się na niebieskiej średniej.
Tak przy okazji rzuciłem okiem na indeksu US, UK i DE. Na razie nie widzę tutaj jakiś trendowych ruchów, może trochę na UK gdzie po 8 miesiącach cena oknem próbuje wyjść B. 
Niestety nie miałem możliwości zastanowić się czy ten pinbar miał jakąś lokację, bo nie zerkałem na wykres. Jednak czasami zastanawiam się jak to wyglądało na niższym interwale.
Jak widać cena powróciła do reakcji ceny sprzed dwóch dni. Co dalej...?

Komentarze