Szukam siebie na rynku FX 13

Wczoraj nie udało mi się otworzyć platformy MT5. Była to chyba pierwsza awaria lub anomalia, która przytrafiła mi się w ostatnim czasie. Na wykresie pary walutowej GBPUSD (kabla) z wyższego interwału widać, że cena balansuje między 50% zniesienia brexitowej świecy z czerwca 2016, a minimum testowanym dość głęboko w marcu 2020. Być może obecnie cena szuka poziomu pośredniego między pkt A i B. Z mojej perspektywy i zabezpieczonej pozycji S - fajnie by było jakby jeszcze kilka pipsów zeszła niżej.
Ciekawiej dla mnie wygląda para walutowa EURJPY, gdzie właśnie mamy testowanie ostatnich lokalnych minimów. Pojawiła się również formacja świecowa pinbar.
Ustawiłem setup nr 14 B - chociaż patrząc z ichimoku nie widzę, na razie by tak miało się wydarzyć. Na razie cena skutecznie schodzi S trzymając się średnich.
Jest to dla mnie trudny tydzień ze względu na brak czasu by móc spokojnie przeglądać wykresy. Dużo się działo i sporo jest emocji. Na razie ceny się zatrzymały i jak widać dla EURJPY i GBPUSD oraz Brent i USDPLN pojawiły się na różnych interwałach sygnały akcji ceny. 
Nie wiem jak może być reakcja ceny. Niestety nie mam też czasu zastanawiać się nad konsekwencjami i ew. ustawienia się pod scenariusze, które opisałem na początku. 

Pozostaje mi czekać do kolejnego tygodnia.

Komentarze