Szukam siebie na rynku FX 11

 

Kolejny tydzień przede mną. Czekam na informacje akcji ceny odnośnie ropy Brent.
Moim zdaniem ciekawie wygląda też wykres GBPUSD oraz EURJPY. Zastanawiające jest co się stanie gdy cena zaneguje tego pb na kablu?
Kolejnego dnia moja uwagę przykuł EURJPY, który zbliża się do ciekawego miejsca na wykresie.
Jak opisałem na slajdzie, to jest jeden z możliwych wariantów. Na razie jednak czekam, co tam na ropie się wydarzy. Kabel też obronił wczoraj ph po pinbarze i też ciekawie poszedł B.
Postanowiłem ustawić dwa setupy dla opisywanego wyżej scenariusza.
Udało się dobrze ustawić dwie pozycje, ale ruch ceny był spory i gdy zerknąłem popołudniu wydawało się, że cena może odbić i pójść do góry. 
Niestety w obu przypadkach cena nie poszła jak zakładałem. Na razie jednak cena jakby kluczy, bo nie ma dynamiczniejszego ruchu S.

Komentarze