Szukam siebie na rynku FX 10

 

Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem po zerknięciu na wykresy było wynik setupu nr 3 dla EURJPY, a szczególnie przyśpieszenie ruchu po reakcji na ph 128,33. Niby taka śmieszna formacja pb, gdzie sam myślałem, że to będzie ew. jedynie re-test na 129,6, a okazało się przyśpieszeniem ruchu B.
Utwierdza mnie to również w przekonaniu iż nie próbując złożyć tych poszczególnych klocków będących poszczególnymi interwałami D1, H4 trudno dobrze ocenić, co może się wydarzyć i jakie są poszczególne warianty ruchu.

Minęło kilka dni i wpadło mi w oko formacja obrany dolnego ograniczenia pewnej formacji.
Może ktoś domyśli się jaką formację zagrywam - można sprawdzić na wyższym interwale. Niestety nadal nie mam jak częściej obserwować jak zachowuje się rynek i tylko od czasu do czasu mogę sobie zerknąć na to i owo.
Zastanawiam się jaka wystąpi akcja ceny dla CD-Projekt. Liczyłem na test ph 125, ale jak widać cena na razie mozolnie idzie do ph 220 i średniej 48 okresowej.
Setup na PLN nie przyniósł oczekiwanych rezultatów.
Na razie cena reaguje w okolicach 3,93 i potwierdza ruch w konsoli do okolic 4zł.
Wydaj mi się, że najlepiej może wyglądać ruch na USDPLN i GBPUSD. Na razie rynek jest jeszcze w trakcie sesji US.
Po kolejnych kilku sesjach widać, że kabel faktycznie był ciekawą opcją. Chociaż jedna sesja mogła by nas zmylić. 
Mnie natomiast męczy trochę ropa, w której jestem w pozycji od pewnego czasu i zastanawiam się czy nie można by coś dołożyć może ustawić lub zaplanować jakieś manewry.
Zdarza mi się wstać wcześniej i obserwując niższy interwał M15 ustawiłem pozycje S licząc, że cena będzie poruszała się pod średnimi. Nie jest to żaden mega sygnał pa.
Jak widać, akurat w tym wypadku kupiłem S w idealnym miejscu do zajęcia B - często trafiają się takie setupy stąd też gdybym ustawił na alibi może udało by się zachować dodatni bilans dla rachunku 😁.
Piękny ruch trendowy widzę również na ropie Brent, co akurat dla mnie jest niepokojące i tym bardziej szkoda mi, że nie udało mi się tutaj coś ciekawego ustawić. Widać również, że do pary EURJPY cena porusza się odwrotnie. Tam rośnie tutaj spada - nie wiem na ile występuje tutaj korelacja?
Wczoraj ustawiłem S z niskiego interwału, ale jedna cena podeszła jeszcze niżej nim wykonała większą korektę. 
Próbowałem nagrać jakiś YT z krótką informacją, co tam u mnie słychać ale poległem ze sprzętem mogącym działać jako mikrofon. 

Komentarze