Szukam siebie na rynku FX tydzień 9

 Postanowiłem ustawić pozycję S dla już istniejącej B na ropie.

Nie było jednak kontynuacji ruchu B, a przynajmniej po isb ruch był S.
Na razie pozycja B przetrwała, a co dalej to się zobaczy. 
Z M15 ustawiłem pozycję S dla EURJPY. 
Pozycja przetrwała kilka dni i ładnie udało mi się ją już zabezpieczyć. Teraz czekam i być może uda mi się obserwować jak się sprawa potoczy dalej.
Na razie ładny ruch B zaczął się na ropie Brent i tutaj także udało mi się zabezpieczyć pozycję. 

Kolejnego dnia zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem nie wystąpi jakaś korekta na ropie po tym jak pierwszego dnia tygodnia cena dość mocno przyśpieszyła.
Widząc dość spore przyśpieszenie zastanawiam się czy nie wystąpi korekta do poprzednich szczytów? Ustawiłem pod taki obraz rynku pozycję S.
Szkoda gdy cena po aktywacji SL jednak powraca w okolice wejścia. Nie było klarownego sygnału akcji ceny, a jak widać po fałszu z isb pojawił się sygnał. 
Muszę jednak przyznać, że kończący się tydzień był udany. Faktem jest niestety, że ciężko mi znaleźć trochę więcej czasu by przysiąść i poobserwować jakiś ruch.

Komentarze