Szukam siebie na rynku FX tydzień 8

Niestety nadal nie mam czasu by częściej zaglądać na wykres. Nadal też jakoś nie potrafię się wstrzelić w jakiś konkretny ruch. Można powiedzieć na idzie mi na całej linii. 

Dwie pozycje S, które ustawiłem na ropie nie zostały trafione, to na koniec ustawiłem B. Jednak później przeczytałem sobie taki tekst na Admirals - Chiny i Stany Zjednoczone próbują obniżyć cenę ropy naftowej, aby kontrolować inflację. Jeśli dobrze zrozumiałem dwóm największym gospodarkom na świecie zależy by cena ropy spadał, a ja właśnie ustawiłem się B ... aż jestem ciekaw jaki będzie wynik, ale zważywszy na historię moich ostatnich poczynań, to ciężko być optymistą.
Jeśli spojrzeć na wyniki od końcówki czerwca, to jest totalna lipa. Akurat jutro są kończy się kolejny kwartał i będzie rolowanie serii kontraktów terminowych. Patrząc na 3 kwartał mam tylko 2 pozycje na plus - czyli nic się nie zmienia cały czas spadam na dół. 

Wnioskuję, że sam już nie wiele więcej mogę osiągnąć. Tak trwa to już 2 lata, a jak podkreślam zaczęło się we wrześniu 2018 roku, który to rok jeszcze udało mi się zakończyć na plus. Jeśli nic się nie zmienia to ... tracić będę tylko czas, co zresztą się przez te 3 lata dzieje w mniejszym lub większym stopniu.

Jestem jednak optymistą i mam nadzieję, że ogólnie uda mi się uzyskać jakieś zadowalające rozwiązanie z tej stagnacyjnej sytuacji jaką odczuwam przy kontakcie z rynkiem.

Jaki my tutaj mamy trend na tym CDProjekcie? Akurat kolejny raz widzimy formację inside bar i wyjście górą, ale takie nieśmiałe. 

Komentarze