Szukam siebie na rynku FX tydzień 6

 

Nasdaq jednak nadal idzie do góry bez zatrzymania. Gdy widzę coraz to wyższe szczyty, to tym bardziej żałuję, że pierwszą pozycję otwarłem 2 razy większą. Z drugiej też strony cały ruch trwa od dłuższego czasu i nie umiałem nic na to zadziałać by odwrócić losy tych pozycji. 

30 sierpnia za duża pozycja została zamknięta ze względu na brak depo.
Widać jak trend jest przyjacielem tych, którzy ustawiają się zgodnie z jego kierunkiem. Brak jasnego SL i życie nadzieją w tym wypadku dokładnie pokazały, co się może wydarzyć. Ja straciłem 1000 a powinienem płynąc z prądem i nie stracić nic, a może przy odrobinie szczęścia i coś złapać. 
Ustawiłem pozycję S na takiego pb - jest również okno hossy, które było testowane. 
Dwa dni później sytuacja prezentuje się następująco. Obniżyłem szerokość SL cena jakoś mozolnie się osuwa.
Minął też kolejny miesiąc, a ja ze względu na różne wakacyjne perypetie dawno nic nie wpłacałem - wpłaciłem 300zł.
Tak prezentuje się ruch w ostatnich tygodniach na EURJPY. Poziomy nakreśliłem jeszcze ze śmiesznego interwału H6. Jak widać dość fajnie te ph działają.
Pozycja S na ropie się nie utrzymała na razie realizowany jest ruch B. Liczyłem na to, że może okno nie będzie tak szybko testowane.
Kolejny tydzień minął. Na razie nadal bardziej hobbistycznie zerkam od czasu do czasu na wykresy. Pozycja na EURJPY na razie jest otwarta.

Komentarze