Szukam siebie na rynku FX tydzień 3

Znalazłem chwilę by sprawdzić, co tam na wykresach słychać. Niestety nie udało mi się zamieścić ciekawych akcji ceny. Kolejny razy gdy znalazłem ciut czasu postanowiłem dołożyć pozycji S po pinbarze dla NQ100.

Dla takiego wykresu postanowiłem ustawić drugą pozycję S dla NQ100. Na wykresie jednak widzimy piękny trend wzrostowy. Z perspektywy czasy żałować mogę, że nie otworzyłem najpierw pozycji 0.1, bo teraz miałbym 50% mniejszą wirtualną stratę.
Na wykresie indeksu największych amerykańskich spółek Dow Jonas widzę próbę wyjścia górą z konsolidacji, która rozpoczęła się 10 maja po pb. Czy ten tydzień będzie negacją tego sygnału i ruchem B?
Tak wyglądają moje aktualne pozycje dla NQ100. Jak pisałem wyżej strata 50% w okolicach 190zł przy otwartej pozycji 0.1 była by mniej bolesna. Ten przykład obrazuje pewną moją również ułomność oraz to, co może zrobić trend z pozycjami przeciwnymi do jego kierunku.

Cztery sesje później strata zmniejszyła się znacząco.
Jak widać po pinbarze 13 lipca pojawił się jeszcze jeden, a później cena spadła rozpoczynając na ten moment korektę wcześniejszego ruchu B (który początek miał w maju 2021).
Niestety nie było głębszej korekt. Mnie również nie było kilka dni na rynku i też zastanowiłem się czy mógłbym coś zrobić. 
To dobry przykład co się dzieję, gdy jednak oczekiwany ruch nie nastąpi. Spora część kapitału została spalona. Trafiłem natomiast na ciekawą koncepcję, która mógłbym w tym wypadku wdrożyć i być może nawet fajnie ochronić kapitał Recovery Zone
Dla mnie to trudne, że akurat nie zastanowiłem się, co zrobię jak nie pójdzie jak trzeba...

Komentarze