Nauka planowania na rynku tydzień 28

 Na razie czekam, co wydarzy się na rynku forex. 

Po oknie hossy na KGHM Polska Miedź cena wróciła w zakres konsoli. Używam narzędzia do przeglądania ze strony stooq.pl Wykresy HTML5.
Wydaje się, że wczoraj popełniłem błąd nie planując możliwości ustawienia B. Na ten moment cena jest blisko wybicia kolejnych szczytów, a ja ustawiam pozycje S gdyby miało do tego nie dojść.
Jest to dojść trudna sytuacja bo zdaje sobie sprawę, że cena może zanegować pb z interwały W1, a to może spowodować jej przyśpieszenie. Czuje się tak jakby coś mi uciekło i chciałbym móc coś zrobić...

Kolejnego dnia niewiadomej. Chociaż rynek zrobił kolejne dwa kroki w stronę B.
Na ten moment oceniam, że źle otworzyłem dwie pozycje S ze względu na to, że pojawił się nowy ph.
Fakt, że jedną z pozycji dodałem ze względu na zmiany ryzykowanej kwoty. Dodatkowo potwierdza się to, co mówiłem lub próbowałem przekazać w ostatnim nagraniu, że często lepiej ustawić pozycję tam gdzie myślimy o SL lub w okolicach lokalnych min/max. Ze względu na akcję ceny jest jeszcze jeden ph 133,2. 
Niestety 3 pozycje, które ustawiałem przeciągu ostatniego tygodnia widać nie wypaliły. Tym bardziej szkoda pozycji nr 7 dla której za bardzo przesunąłem SL. Też trudno mi było ustawić jakąś kolejną pozycję B, a wczoraj trochę o tym myślałem.
Na wykresie tygodniowym zbliżamy się do 50% zniesienia ś. od której w lutym 2018 zaczął się ruch spadkowy na tej parze. Trudno mi powiedzieć czy akurat podczas wspinania będzie to miało jakieś znaczenie?

Komentarze