Nauka planowania na rynku tydzień 27

 

Na razie czekam na rozstrzygnięcia 4 pozycji i zastanawiam się czy jeszcze mogę coś zrobić? Gdzieś często łapie się na tym, że chciałbym coś jeszcze móc zrobić. Paradoks polega na tym, że mniej znaczy lepiej i tutaj jest ten obszar gdzie chciałbym coś więcej...
Czyżby pin bar na CD Project, który spowoduje wystąpienie ruchu B?
Niestety pozycje nr 9 i 10 nie dały pozytywnego rezultatu i w konsekwencji straciłem 2R.
Piękna akcja ceny, a właściwie reakcja na dolne ograniczenia okna sprzed 20 tygodni.
Ustawiłem setup nr 11 i od razu przesunąłem TP dla pozycji nr 7, co też pozwoliło mi zamrozić zysk wypracowany dla tej pozycji.
Ciekawe ruch B dla GBPUSD, ale nie umiałem się jakoś do tego przyłożyć. Może ktoś z Was ma ochotę na wyznaczenie ph?
Na razie oglądana struktura cenowa wygląda na fałsz. Cena próbowała wyjść wyżej i została skasowana.
By móc pokazać wynik dla pozycji nr 11 przestawiłem interwał na H1.
Ustawiłem dwa setupy - nr 13 oraz
nr 12. Zauważyłem, że źle dobrane było ryzyko dla pierwszego z nich stąd ustawiłem kolejny. Tutaj wkradło się trochę nie zrozumienia stąd taka różnica. Po prostu zapomniałem by wraz ze wzrostem kapitału (przez co miesięczne wpłaty) zwiększyć liczbę dostępnych prób która ustawiona jest na wartość 24.
Stąd zdziwiło mnie, że początkowa ryzykowana kwota to 85zł. Jest to o tyle ważne, że jeżeli wczoraj udało się wycisnąć 1R = 35 zł, to tak naprawdę dzisiaj ryzykuję 1R = 2,4R(wczoraj zarobione), co jest za dużo, a wynikało z błędy nie podniesienia liczby prób. Są to pewne szczegóły, które informują mnie gdzie mogę szukać optymalizacji. Natomiast ten błąd nie wpłynie znacząco na ew. wyniki w maju. Na ten moment możliwie jest wyjście blisko zera, ale zobaczymy, co dalej pokarze rynek.

Trudę nudnej dywagacji było odnośnie zarządzania kapitałem, ale chwile trzeba było nad tym posiedzieć by poprawić działanie skryptu dla MT5. Na koniec tygodnia nic już ciekawego nie ustawię. Czekam na rozstrzygnięcia. Zapraszam również na moje nagranie odnośnie okna na KGHM z 11 maja.

Komentarze