Nauka planowania na rynku tydzień 26

 

Kolejny dzień na rynku, a ja mogę pochwalić się zabezpieczeniem drugiej pozycji dla EURJPY. Jak widać powoli cena zbliża się do szczytów z 2018. Z tego interwału widzimy iż jest isb, a cena również zbliża się do ..., a właściwie testuje poziom gdzie po drugim odbiciu cena ruch S.

Niestety dzisiaj mam jakiś natłok różnych zdarzeń i nie udało mi się sensownie usiąść przed wykresami i spróbować coś ciekawego ustawić. Na razie widać osłabienie dolara mocne ruchy na GBP i PLN.

Postanowiłem ustawić taką pozycję, która być może będzie pewnego rodzaju bezpiecznikiem na pozycji już otwartych na B.
Udało mi się też zerknąć na wykres z GPW. Używam narzędzia do przeglądania ze strony stooq.pl Wykresy HTML5. lub platformy Squaber wykres KGHM.
Zobaczyłem ciekawe okno na KGHM Polska Miedź i postanowiłem się tej całej sytuacji ciut lepiej przyjrzeć.
Na wykresie tygodniowym też widać, że powstało okno hossy, które z tego interwału jest obecnie testowane. Smaczku dodaje fakt, że jutro mają być podane wyniki za pierwszy kwartał. Postanowiłem omówić tą sytuację w nagraniu okna na KGHM Polska Miedz.
Niestety plan na EURJPY nie poszedł tak jakbym sobie życzył, ale tak bywa. 
Postanowiłem ustawić setupy na ropie Brent.
Jak mówiłem w nagraniu prezentowany ph może być miejscem reakcji ceny. 
Brałem też udział w kolejnym otwartym webinarze ze Squbera - Część druga webinara o budowie scenariuszy inwestycyjnych. Gdzieś od pewnego czasu obserwuję Eurocash, na którym była prowadzona prezentacja. 
Postanowiłem sobie, że gdy cena zamknie się nad ph w okolicy 15zł, to ustawię pozycję. Na ten moment mieliśmy próbę wyjścia B oknem hossy, która nie powiodła się.
Jednak pb o którym wspomniałem na nagraniu był akcją ceny. Natomiast nie można było tego wiedzieć po jego utworzeniu. 
Na razie czekam na rozstrzygnięcie ustawionych setupów. Oceniam dość pozytywnie ostatni tydzień pracy.

Komentarze