Nauka planowania na rynku tydzień 22

 W kolejnym tygodniu pracy zacząłem działanie od GPW. Używam narzędzia do przeglądania ze strony stooq.pl Wykresy HTML5.

Ustawiłem pozycję dla Biomed-Lublin mamy isb. Obserwuję CD Project i Allegro. Dla akcji, które trwają na rynku walutowym na razie się przyglądam.
Jakoś dziwnie się czuję od wczoraj i na ten moment nie widzę ciekawych akcji ceny, które można by wykorzystać.

Być może jakoś moje ciało pod skórą czuło, że jednak coś nie tak zrobiłem przy ustawianiu pozycji na Biomedzie.

Cena spadła o 1,5 zł na akcje w trakcie jednej sesji, a mnie to w pewien sposób dobiło.
Natomiast spodziewałem się, że cena może zejść niżej. Akurat postanowiłem również przyjrzeć się trochę temu co oferuje Squaber. Niestety w wersji darmowej dostęp do wykresów jest ograniczony, bo nie są pamiętane zmiany jakich się dokonuje. Stąd też na razie przyglądam się tylko temu, co jest dostępnego za darmo. 

Gdzieś brakuje mi takiego uniwersalnego narzędzia jak MT z rynku Forex. Chyba za bardzo się do niego przyzwyczaiłem i trudno mi znaleźć coś podobnego, a usługa TradingView również w wersji darmowej nie oferuje tego, co potrzebuję. Zresztą Squaber i kilka innych polskich serwisów bazuję właśnie na rozwiązaniu TradingView. Mam wprawdzie dostęp do xStation, ale niestety nie mam w XTB dostępu do wszystkich polskich walorów.

Na razie na parze EURJPY cena balansowała między 129,6 - 130,4, gdzie w tym tygodniu cena przykleiła się czy może lepiej napisać testuje lokalne maksima.
Zastanawiałem się, czy ustawić jakąś pozycję dla GBPUSD. Po reakcji na początku tygodnia cena wspina się B i na ten moment zbudowała się isb combo.

Ruch jednak nie był wykonany z moimi założeniami. Patrząc na układ tygodniowy cena konsoliduje.
Ja widzę tutaj ruch ceny S po pb, a później 3 tygodnie konsoli okno i 4 tydzień kolejnej konsoli. Cena nie potrafi zamknąć okna bessy ph 1,3859.
Dla EURJPY nadal cena trzyma się ph 130,449 i buduje się tam na H6 isb. Można by rzecz, że w tym tygodniu nie wiele się działo na obu prezentowanych parach walutowych.
Na wykresie największych spółek US kolejny nowy szczyt po kilku dniach zatrzymania. Dla odmiany CD Project tworzy nowy dołek.
Czy cena dojdzie do 150zł?



Komentarze