Nauka planowania na rynku tydzień 19

 

Zapomniałem wspomnieć iż ustawiłem jeszcze jedną pozycję. Natomiast na podstawie mojej analizy wychodzi, że słabo ustawiłem to konkretne zlecenie. Jeżeli wystąpi negacja pb, to będę bardzo zadowolony.
Jak widać pozycja S zajęta blisko dolnej granicy konsoli raczej nie ma co napawać optymizmem. Raczej tutaj należało by szukać pozycji B. Niestety miałem emocjonujący dzień i poczekam do wykona cena.
Na ten moment się opłaciło nie podejmować kolejnych decyzji. Po formacji isb cena zeszła niżej i kontynuuje ruch S.
Sesja 37
Niestety dzisiaj też miałem zawrót głowy, ale chwilę spojrzałem na wykresy.

Cena zatrzymała się jakieś 15 pipsów przed moim TP. Tak de facto mój nauczyciel byłby niezadowolony, że nie zamknąłem pozycji na ph. Jak widać narysowanie trzech poziomów wystarczyło by skutecznie określić prawdopodobne miejsce gdzie cena mogła by dojść. Mamy wypełnienie kolejnej przestrzeni rynkowej.
Sesja 38
No i stało się dojechałem do 38 wykonanych sesji po 19 tygodniach pracy z wykresami.

Zauważyłem formację isb combo i próbę fałszywego wyjścia - czyli cena spadał, ale powróciła nad ph np. 1,37. Jednak trudno mi wskazać by poziom ten odnosił się do jakiejś historii, raczej bazuję na tym jakie akcje ceny widzę.
Otwarła się kolejna pozycja dla EURJPY i tym też odzyskałem trochę depo, co pozwoliło na ustawienie również pozycji dla GBPUSD.

Na koniec tego tygodnia chciałem pokazać taki wykres.
Na CD-Projekt buduje się isb combo i jestem ciekaw czy pojawi się jakaś ciekawa akcja ceny.
Używam narzędzia do przeglądania ze strony stooq.pl Wykresy HTML5.

Komentarze