Nauka planowania na rynku tydzień 17

 

Ustawienie pozycji chociaż jak pisałem fajnie się aktywowało, to jednak cena stosunkowo szybko bo po kilku ś. powróciła do ruchu B.
Ciekawe wygląda również na robię, która wykonała do miejsca od którego w styczniu 2020 zaczęła spadać. 
Dla mnie jest to również przypomnienie poziomu, który powstał po czarnym łabędziu, który wyczyścił moje konto.
Sesja 34
Moim obowiązkiem jest ustawienie tego pb jako testowania ph 32050 drugi raz. Może powstać 2 odbicie, a może poziom i pb zostanie przejechany jak walec.
Na ten moment myślę, że zdroworozsądkowo mogę liczyć iż jeśli wystąpi korekta, to do ph 31655.
 
Przeglądając walory GPW trafiłem jeszcze na kilka przykładów, gdzie nie wystąpiło testowania całej strefy i jej granicy powstałej podczas wystąpienia okna hossy/bessy. Używałem narzędzia do przeglądania ze strony stooq.pl Wykresy HTML5.
Przedstawione okno wystąpiło w marcu 2016 roku na Comarchu.
Na British Automotive Holding powstało bardzo duże okno bessy.
Ustawiłem taką pozycję dla Allegro.

Nastąpiła jednak negacja sygnału.
Nastąpiła negacja sygnału akcji ceny, co powinno działać pobudzająco na byki, a cena powinna iść dalej B. Negacja pb może być silnym sygnałem w tym wypadku kupna.
Sesja 35
Mamy drugi pb, a cena jest w okolicach lokalnego szczytu. Oczywiście negacja tego sygnału to ruch B.

Komentarze