Nauka planowania na rynku tydzień 15

Sesja 32 

Może jakieś małe ćwiczenia z akcji ceny (price action)? Jakie poziomy można by wyznaczyć?
Jak widać powstał isb i gdyby miała być negacja ruch B.
Tutaj ustawiłem na kontynuacją ruchu i ew. nowego szczytu.
Tym razem się nie udało. Zdawałem sobie sprawę, że może być ruch B, tylko nie udało mi się tego odpowiednio przygotować i ustawić.
Tak wygląda moja propozycja poziomów horyzontalnych dla pierwszego slajdu.
Na GBPUSD widzimy tutaj piękny trend wzrostowy. Powoli cena zbliża się do maksimów, które udało się osiągnąć po spadku wynikającym z Brexitu.
Na EURJPY również cena porusza się B, ale przez część czasu poruszała się bokiem. Zamieszam te dwa slajdy, bo widać tutaj pewną moją ułomność w ustawianiu pozycji i dysproporcje między pozycjami S nad B.
Jeśli dany rynek jest trendowy B, a ja częściej ustawiam dla niego S, to trudno o pozytywny wynik dla portfela. Natomiast widzę, że źle się przygotowałem do przejścia między rachunkami z 1/500 na 1/30.

Nie zmienia to faktu, że ustawiając się przeciwko trendowi będę dostawał po łapach. Takie działanie pokazuję też brak odpowiedniej wiedzy i przygotowania oraz marazm moich działań w 2021 roku.

Akurat mamy koniec miesiąca, to postanowiłem, że na konto wpłacę kwotę 300zł i co miesiąc będę wpłacał do rachunku taką wartość.

Komentarze