Nauka planowania na rynku tydzień 13

Sesja 28

Zastanawiam się nad negacją piątkowej ś.
Z układu tygodniowego też ciekawie to wygląda.
Ustawiłem wejście gdy jednak cena chciała zawrócić widząc, że wcześniej był utworzony niższy szczyt i cena ponownie pod niego podchodzi.
Jedynie czego żałuję, że nie było tego przemyślenia - "a co gdyby...". Na ten moment daleko jestem od planowania a raczej na razie reaguje na to, co pokazuje wykres. 
Na wykresie US30 widzimy, że cena wyczekuje na kolejną sesję.
Trochę to trwało, ale pozycja została wyczyszczona na SL.
Sesja 29
Ustawiłem taką pozycję S dla US30.
Wynika to z takiego obrazu D1.

Ten tydzień był względnie spokojny. Chociaż obecnie ciut podniosły mi się emocje, bo ustawiłem kilka zleceń na GPW - opiszę je w późniejszym czasie.
Nadal brakuje odpowiedniego planowania. Widzę natomiast, że mam więcej czasu i mogę robić różne inne rzeczy. Jeszcze tylko zastanawiam się czy będę w stanie wprowadzić pewną automatyzację przy przeglądzie spółek. 

Komentarze