Nauka planowania na rynku forex tydzień 2

Niestety w piątek skrewiłem i straciłem przez transakcje na niskich interwałach 8,7% z zysku, który udało się uzbierać i zamiast pochwalić się takim wykresem.

Mogłem pochwalić się takim obrazkiem jak znajdował się na końcu poprzedniego posta. Oczywiście gdy coś nie idzie zgodnie z założeniami w mojej głowie, to przychodzi też czas na refleksję.

Dlatego też pomyślałem, że rozbije rachunek na którym pracuję na dwa. Jeden skupi się na 3 walorach US30, GBPUSD i EURJPY, które lubię analizować, a na drugim rachunku skupię się na FTSE100 oraz robię, którą również lubię mimo, że zaliczyłem na niej czarnego łabędzia (link otwiera koleją kartę/okno). Dodatkowo nie mam zamiaru uczyć się inwestowania czy spekulacji w oparciu o M5, tylko zostanę przy M20 i H4 oraz być może na drugim rachunku spróbuję jakiegoś innego wyższego interwału może H2 i D1.
Natomiast w obu przypadkach ważna jest dla mnie ruch ceny w ujęciu tygodniowym.

Sesja 1
Udało mi się też wyzerować licznik setupów dla konta głównego i zająłem pozycję nr 1  S dla GBPUSD. Dodałem też pozycję dla indeksu.
Mamy tutaj isb, a ja ustawiłem na testowanie okna.
Jak widać cena mocno wybiła górą i przy takim ruchu zastanawiam się czy mogłem ustawić B 😊.
Na ten moment trudno będzie ustawiać kolejne pozycje. Na miesięcznym nowy max.
Myślałem, że chodzi o wyboru w US, ale więcej walorów rośnie, a wszystko przez informacje o skutecznej szczepiące Pfizer ze szczepionką. Stąd trochę szkoda, że nie ustawiłem jakieś pozycji B, ale na to, że pojawi się jakaś informacja nie jestem wstanie odpowiedzieć.
To, co jednak dla mnie ważne widać na tym obrazku.
Tutaj widać co się dzieje, gdy następuje ruch w jednym kierunku i o ile o dynamice tego ruchu nie możemy mieć wiedzy, o tyle można to wykorzystać na swoją korzyść. A jak? Może uda mi się kiedyś pokazać...
Sesja 2
Na razie jedna pozycja weszła. Akurat pozycja ta nie udała się, bo źle to zaplanowałem o czym wspominam w nagraniu Akcja Ceny Sesja 2.

Podsumowując ten dzień zerknąłem na stary profil gdzie uskuteczniałem rysowanie ph.
Jak widać kabel może podchodzić również pod pewien ciekawy ph.
US się ciut cofnęło po wczorajszym ruchu i testuje ph.
Na koniec złoto, które po wybiciu nowego szczytu zatrzymało się na oko gdzieś w połowie wcześniejszego wybicia.
W środę i czwartek zająłem 3 pozycje z M2 które w sumie dały prawie 2,7 R zysku, ale jednak nie chcę w ten sposób pracować z wykresami stąd nie wliczam tych dni jako sesje mojej pracy.
Sesja 3
Wczoraj zaskoczyła mnie też awaria mojego stacjonarnego komputera, o którym myślałem, że jeszcze będzie działał jakiś czas. Przez to też miałem dodatkową robotę przy przygotowaniu czegoś na zmianę.
Miałem farta cena praktycznie w punkt podeszła pod to zniesienie.

Obie pozycje weszły i obie zabezpieczyłem na plusie 😁. Udało mi się również przy okazji podsumowania tego tygodnia nagrać filmik - Akcja Ceny Tydzien 2 podsumowanie.

Komentarze