Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 20

wykres - pozycja nr 289 EURJPY
Wynik z piątku. Jak widać trend jest mocny i wypełnił kolejną przestrzeń rynkową.
wykres-ustawienie pozycji 290-eurjpy-h1wykres-ustawienie pozycji 290-eurjpy-h1
Na razie zaplanowałem sobie takie dwa setupy. Jeszcze myślę o czym takim na UK100.
wykres-planowanie-uk100-h1-2020-06-01
Poczekam, bo ruch jest B. Tutaj widzimy reakcję kolejną ob. Cena w piątek podeszła pod ph i dzisiaj próbowała oknem zejść niżej. Jednak okno zostało zamknięte i cena wypełniła przestrzeń między ph.
wykres-demo-pa-290-eurjpy-h1-wynik-01062020
To było dla mnie przykre. Dwoma kreskami zaznaczyłem min/max D1 nim rozpoczął się ruch S, który lubię nazywać zrzutem. Niestety trudno gdzieś przyjąć, że to tylko jedna z wielu porażek, które przyjdzie jeszcze przyjąć. 
wykres demo-pa-292-uk100-h1-01062020
Cena powróciła do miejsca gdzie zaczynałem przeglądanie ustawiłem S na ew. test okna.

Komentarze