Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 4

Piękna akcja ceny i piękny wynik. Tak było wczoraj.
Nie udało mi się przygotować odpowiednio do sesji. Robiłem drobną korektę w EA bym łatwiej miał używać wskaźników do ustawiania pozycji.
Jak widać, cena ładnie się zachowała i wykonała 2 odbicie od maksa dnia.

Rynek to nie warcaby nie ma przymusu ruchu. - dr Zbigniew Wieczorek
No to czekam, ale widać, że trend jest B, a przynajmniej na tym zdjęciu.
Na razie ruch ceny w obrębie ś. marubozu 114,8 - 114,98 - 18 pipsów. Akurat jak to piszę, cena próbuje ruch S.
Czekając na wyrok.... Spociłem się, ale TP przesunąłem wyżej, bo jeśli nastąpi negacja i test max dnia, to mogą podjechać wyżej, ale to wynika już z M30. Ufff wprawdzie kilka minut przed końcem kolejnej H1, ale idą na maksimum D1.
Chciałbym uczestniczyć w ruchu B, o ile nastąpi, takie moje marzenie.
Z tej stresowej sytuacji nie zauważyłem, że nie umieściłem slajdu zajęcia pozycji 237.
Za mocno mnie wymęczyli, ale spokojnie może na sucho mi się uda chociaż sprawdzić.
Tutaj także należy wspomnieć o kolejnej pozycji.
Przestawiłem SL drugiej pozycji bliżej szczególnie, że cena idzie B.
Nie mam do czego się przyczepić. Jedynie dużo emocji było, a może wcześniej mogłem ściągnąć pozycję 238 i nie męczyć się tak.

Zapraszam również na video analizę wczorajszej akcji ceny, w której brałem udział. Dodałem jeszcze jeden film obrazujący ostatnie minuty mojego kontaktu z rynkiem w dniu dzisiejszym.

Komentarze