Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 3

Cena zeszła niżej od dnia wczorajszego. Cena schodzi i na razie hibernuje, a co za tym idzie tworzy strukturę konsoli.
Na razie szybki zrzut jak lubię na taki ruch ceny mówić S.
Ustawiłem pod negację, ale tylko ze względu na ten ruch ceny na ph.
Na początku przesuwałem zlecenie S, ale później postanowiłem anulować tuż przed zejściem ceny do ph.
Nie zdążyłem dobrze opisać akcji ceny....
W tym momencie mam wątpliwości czy fałsz nadal jest aktywny? Wydaje się, że może właśnie rozpoczęła się sekwencja S. Oznacza to również, że ustawione TP jest zagrożone i może nie być zrealizowane. No ale jak jaja się trzymają, to pofolgujmy sobie.
 No to kolejne B.
No i S, bo gdzieś możliwe, że fałsz jedna został przełamany.
Niestety powstała mini konsola między minimami dnia a ph. Dobrze wyczułem, że coś z tym fałszem nie wypaliło. Niestety Cena zabrała mnie na B i od razu wyczesała SL. Miałem ciut innych zajęć, ale chłopaki (przepraszam wszystkie Panie, ale widać często na wykresach wirtualny testosteron) zgodnie z tym co sugerowałem rozpoczęli sekwencje S.
Gdybyście się zastanawiali skąd taki ruch S, to zachęcam do rzucenia okiem na wykres dzienny.
Niestety nie było mnie na rynku gdy cena wykonała podwójne odbicie od nowego ph (wcześniej nie miałem go na wykresie).
Również szkoda, bo dzisiaj nie udało mi się przygotować filmiku, a mam chciałem kilka rzeczy przeanalizować.
Dzień jednak na plus, na razie ostatnia pozycja na 3R SL ustawiony.

Komentarze