Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 15

Dwa piękne wyniki oraz jedna pozycja S aktywna. Szkoda, że nie dodałem drugiej. Na razie cena idzie S.
Podobną sytuacje mieliśmy wczoraj na indeksie, tylko indeks nie robił takich płaskich ruchów jak para walutowa jeśli chodzi o wcześniejszy ruch ceny.

Udało mi się poprawić skrypt, który generuje informacje o historii wyniku i prezentuje na slajdzie. Tak zamiast 15R dla 273 dokładnie wynik wynosi 7R zysku przy domyślnej wartości R dla systemu. Na ten moment obserwuje rynek bez jakiś pomysłów na setupy.
 Takie dziwne zachowanie ceny, które od pewnego czasu obserwuję.
Nie wiem dlaczego tak jest. Co jakiś czas pojawi się zielona ś. wzrostowa bez dolnego cienia lub różowa ś. spadkowa bez górnego cienia. Wielkość tych świec jest różna próbowałem by mi zaznaczał większe ś. gdy korpus przekroczy dla par walutowych 50 pkt., a dla indeksu 900 pkt., to wtedy koloruje mi taki rodzaj świecy. Ogólnie przyjęte wartości były pod niski interwał i stąd nie wiem czy dla H1 nie powinny być trochę większe.
Abstrahując taką dziwną anomalie zauważyłem. Zważywszy, że mówimy o dużej płynności i niskich interwałach, to takie ś. marubozu nie powinny się pojawiać. Tak czy inaczej na razie mogą mi podpowiadać, jak może zachować się cena.

Przy okazji widać na slajdzie odświeżone ph, bo zmieniłem szablon wykresu i zapomniałem, że wszystko mi z niego usunie.

Komentarze