Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 14

Wczorajsze planowanie mi nie wyszło. Jeśli miałbym się mocno czepiać, to do pozycji 280, bo SL ustawiłem na ph i mimo, że wynikało to z formacji isb, to jednak nie powinienem tego tak ustawić.
Jak widać cena balansuje na ph, co mnie utwierdza w przekonaniu, że ten poziom tutaj właśnie się znajduje.
Podobnie dla UK100, ph jest słusznie wyznaczony. Cena po dwóch jego testach na razie porusza się S. Widzimy tutaj również negację kilku pb w dniu dzisiejszym.
 Ustawiłem pozycję, bo możliwy jest fałsz wyjście B.
 Cena się zatrzymała przy 118,15 czyli zamknięciu ś. sprzed 3 H1.
Tutaj mieliśmy doji i pb, a teraz rysuje się zasłona. Tutaj możliwe jest iż inaczej obecnie wyglądają ph.
Chociaż mógłbym też zrezygnować z ph 5897, bo źle narysowałem oh. Ono jest ciut niżej i pokrywało by się z tym jakbym przesunął ph, ale też po prawdzie mogło by go w ogóle nie być.
Dobrze wyznaczone ph, mogą pomóc w dobrym ocenieniu gdzie składać zlecenie. Cena przez 4 H1 była dostępna na 6013, a później wypełniła przestrzeń. Pozostaje pytanie czy zanegują ś. marubozu z lewej strony i f. fałszu.

Komentarze