Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 9

Piękny wynik i przy okazji widać, że cena nie odpuściła okna. Dodatkowo widać, że cenie nie udało się testować ph 116,4. Na razie rozpoczęła się sekwencja S na H1.
 Rano ciut źle do tego podszedłem.
 Tutaj był fałsz z konsoli.
Niestety nie było mnie później na rynku i nie wiedziałem tego ruchu. Natomiast jak widać, gdyby inaczej dopierać SL, to być może nie było by 2R straty.
Gdyby była sekwencja S. Nie zdecydowałem się na ustawienie pozycji na niższym szczycie, chociaż się do tego przygotowałem.
Tak może wyglądać rzeźnia - czyli konsola hibernacji ceny. Na ten moment, trudno tutaj szukać wyższych szczytów czy dołków. Chociaż pewne szczyty i dołki się rysują.
A gdyby tak wyszli dołem?
 Przypadkowo - nie chcący ustawiłem setup.
Gdyby nastąpiła negacja. Zlecenie nie aktywowało się.
No i wydawało się, że cena ładnie idzie.
Nagle bach i ...

Komentarze