Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 8

Trochę wczoraj odczuwałem brak możliwości ocenienia, gdzie cena może iść B po wybiciu stąd nie udało mi się odpowiednio ustawić TP dla B. Niestety wczoraj tak czy inaczej nie wszystko poszło jakbym chciał i nadal pracując nad elastycznością, które mi wczoraj zabrakło.
Na razie hibernacja, ale od pewnego czasu ruch ceny systematycznie idzie S.
Jeśli konsola, to ruch na 116,4 możliwy, ale czy przypadkiem nie zaczęła się sekwencja B?
 Pierwsze ryzyko, które podjąłem dzisiaj.
Ryzyko dość spore jak widać. Czuje smutek jak widzę, że cena jednak zawróciła, a mnie nie udał się wczoraj żaden setup na S. Dokładnie 30 min brakło, gdzie może udało by mi się coś S ustawić. Pytanie tylko czy nie byłem już po prostu zbyt zmęczony? A tak pozostaje zniechęcenie i gdybanie.
Na razie wydaje się, że może z H1 powstać szpulka i formacja isb.
Mamy na razie chwilę zatrzymania ceny. Podobnie jak wczoraj cena hibernuje na ten moment.
Na razie struktura konsoli w trakcie budowania.
Wynik ciekawy jak na mój obecny stan samopoczucia.
Ciut szkoda pozycji 256 i braku próby ustawienia kolejnego B piękny ruch. Ryzyko z łapania dynamicznego ruchu się opłaciło - idealne wejście.
Dzisiaj 13:00.

Komentarze