Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 7

 Wystąpiła korekta ruchu B. Zawsze pozostaje pytanie czy będzie B, czy może S?
Cena powróciła w okolice miejsca, gdzie wczoraj mnie wymęczyli i byłem już praktycznie niezdolny do odpowiedniego zachowania na rynku.

To czego wczoraj mi zabrakło i w 5 sesji, to planowanie. Patrząc ś. po ś. na M5 można uwikłać się w snucie różnych plano fantazji, np. jak zanegują sygnał, to pójdą S - a potem czekam aż pójdą S, a oni coraz wyżej wychodzą. Stąd kluczowym jest próba zaplanowania ew. ruchu ceny przed i po wystąpieniu sygnału akcji ceny (#priceaction). Jest to trudno, bo patrząc na wykres myślę sobie, że coś zobaczę i to da mi przewagę.
Rynek nie zawsze zrobi to, co zaplanujemy, ale przynajmniej będziemy ciut oderwani od niego i prawdopodobnie jest mniejsza szansa, że mnie złapie za gardło i będzie dusić, a ja będę się rzucał jak ryba bez wody.
Piękny wynik, a ja mam nadzieję, że kiedyś dorosnę do tego by po takim pięknym setupie odejść, bo to w zupełności wystarczy.
Jedno dobre zagranie pozwala mi na ustawienie gratis kolejnego.
Na razie czekam. Doświadczenie mi podpowiada, że po takim ruchu dynamicznym B, warto szukać S. Też kluczowe jest czy ogólnie cena wyjdzie B, czy jednak zawróci na minimum dnia?
Gdyby tak ruch B nie miał być kontynuowany. Akurat tutaj jest fajne miejsce, bo albo wyjdą na nowy max, albo stworzą nowy niższy dołek. Może też wystąpić konsola 116,45 - 116,02.
Czekając na kolejne sygnały PA - kilka już było, ale dzisiaj spokojne czekam na kolejne sygnały, które mogą się pokazać.
Żeby dobrze widzieć, co jest na wykresie należy w moim wypadku dobrze planować. Skupienie na tym jak maluje się każda ś. M5 mi nie służy.
Cena po wypłaszczeniu powoli pnie się do góry.
Na razie hibernacja, ale jak widać pewne sygnały PA się pojawiają. Były dwa fajne pb.
A jednak konsola, bardzo mnie to cieszy i jestem z tego dumny 😎.
Jak widać taka hibernacja będąca mini-konsolą może trwać dość długo prawie 30 świec M5.
To co nazwałem konsolom na M5, dla M30 wygląda jak hoppy market. Szkoda, bo cena aktywowała by zlecenie 249, ale okazało się, że miałem je ustawione tylko na jedną H1.
Taka propozycja, a ja na razie czekam na może jakąś eSke jeszcze, ale nie tą.
Problemem przy ustawianiu pozycji jest to, że oczywiście nie wiem jak cena będzie się poruszać, ale czasami cena jedzie jak po sznurku, a mi pozostaje problem z ustawianiem kolejnych pozycji.
Fakt zwiększamy swoje ryzyko, ale ono i tak jest wkalkulowane w tą profesję. Gdyby nie ew. błędy, to pewna elastyczność w podejmowaniu decyzji była by lżejsza. Nie miała by ciężaru gatunkowego - kolejna strata nic mi nie idzie.
 Modyfikacja zlecenia 251.
Anulowanie zlecenia 250 i hoppy-market na M5.
No z tego układy hibernacji ceny i struktury konsolowej nie ma się czym chwalić - miałem nadzieję, że ukaże się piękna konsolka, a tutaj takie coś się pojawiło.
Niestety szkoda, że wycofałem zlecenie B 250, gdybym nie przesuwał zlecenia, ono również mogło by nie być stratne.
 Ustawiam pod zwiększoną zmienność.
 Tutaj może za szybko S, ale tego się nie wie.
Kolejny S jest możliwe.
Na razie na zero, ale prawdopodobnym jest, że pokuszę się jeszcze może o jedno zlecenie. Jednak na dzisiaj to tyle. Jestem mocno zadowolony nie z wyniku, ale z kontaktu. Może jedna pozycję S za dużo otwarłem, ale to są szczegóły do poprawy. Na pewno też było ciut więcej planowania i to cieszy 👍.
Dzisiaj 11:50.

Komentarze