Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 1

Jestem osobą, która lubi opisywać różne sytuacje i stany w jakich się znajduję próbując nauczyć się właściwego kontaktu z rynkiem. Pisałem o swoich perypetiach wiele razy i wiele razy o nich mówiłem. Na blogu znajdziecie stosowne opisy. Dodatkowo prowadzę kanał YT, gdzie też o wielu rzeczach opowiadam.
Od dzisiaj każdy dzień będę opisywał w osobnym poście. Na razie jestem nadal podczas pracy z wyzwaniem 201 setupów, które zwiększyłem do 253 setupów. Ze względu jednak na objętość dzieliłem te posty na kilka. Ostatni postanowiłem zakończyć krótkim podsumowaniem i statystykami pracy za kwiecień, gdzie nagrałem również film na ten temat.

Natomiast ten post jest jego kontynuacją, a praca nad planowaniem wynika z moich rozważań na ten temat w poście - Jak planować przyszłe zachowanie ceny?

No to zaczynam - pierwszy dzień sesji i pracy nad planowaniem oraz ogarnięciem siebie na rynku.
Spodziewałem się takiego ruchu ceny. Bardzo często tak jest gdy cena eksploduje w jedną stronę.
Gdybym był Australijczykiem, to miałbym do dyspozycji taki piękny ruch ceny. Na szczęście jestem wyspanym Polakiem i zobaczymy jak mi wyjdzie ta próba.

Na razie zaczynają ciągną B. Czy będą chcieli dojechać do ob? Jeśli nie rozumiesz skrótów, które używam do zajrzyj na stronę - Kryteria PA i legenda a jeśli nie wiesz kim jestem to rzuć okiem również na stronę - Kim jestem i dokąd zmierzam?
Pytanie dlaczego cena zmienia kierunek?
No to zobaczymy co będzie dalej?
No to czekam na drugi sygnał PA na S, chociaż pierwszego jeszcze nie było.
No to czekamy.
Kurde a może już odjechali.
Bez zbędnego opisu widać, że rozpoczęła się sekwencja S.
Bałem się ustawić zlecenie B na dolnej granicy przypuszczalnej konsoli.
Już na BE+.

Niestety ciut się zasugerowałem tym ruchem na M15.
Rynek szybko skasował ruch i potwierdza konsolę?
Nie zdążyłem opisać, a już czapa.
Na razie konsola została ładnie zdiagnozowana.
Trochę się denerwuję. Fajnie by było być w pozycji, gdy wyjdą z konsoli. Czy AT działa w 2020 roku?
No to jak działa czy nie? Niestety dzisiaj już nic nie udało się ustawić, ale nagrałem filmik jak buduje się mini konsola na granicy konsoli.

Komentarze