Akcja ceny - tydzień 9-13 marzec

Post ten będzie aktualizowany codziennie w dniach 9-13 marca o ile będę miał coś do napisania związanego z moim kontaktem z rynkiem.

10 marzec
Wczoraj pojawiło się okno. Akurat mnie nie było na rynku miałem przerwę. Cena próbuje przetestować okno?

Nie rozumem tej kilku godz. przerwy i nie wiem z czego mogła wynikać.

Na razie ruch B na nowe szczyt.

Kup pan pin bara panie kolego???

Taka konsola na razie się rysuje.

Być może czasami nie trzeba wiele by ustawić fajną pozycję? Może 2 R było by ciężko wyciągnąć ale na 0,5R SL moglibyśmy już przestawić. Fajnie się obserwuje rynek gdy ładnie pozycje się ustawiło.
11 luty

Na razie twór konsolowy w konsoli.
Próba wyjścia górą.
Nim zdążyłem przygotować slajd, cena zrobiła ruch w przeciwnym kierunku. Taki ruch był spodziewany, ale na dzisiaj już limit ustawionych pozycji wyczerpałem. Pozostaje czekać co się wydarzy.
12 luty

Czy warto negować swoje oczekiwania? Nie wiem czy było to kluczowe, ale częste pytanie mojego nauczyciela - jeżeli B, to co musi zaistnieć by był S? Ustawieniem jednej nie trudnej pozycji, można było bardzo wiele zyskać.
Natomiast jak trudno jest być przygotowanym na negację swoich ew. planów. Myślę, że warto nad tym pracować.
Dzisiaj wydarzyła się drugi raz dziwna sytuacja z płynnością na US30, stąd przeskoczyłem na UK100.
Dzisiaj niestety nie obyło się bez kłopotów trzymana się planu i pojawił się kolejny raz overtrading.
13 luty
Pomyślałem sobie, że powinienem wprowadzić jakieś konsekwencje swojego błędnego postępowania. Gdy widzi się takie wykres 1,wykres 2, to można zadać pytanie, jak to ograniczyć? Jednak będąc odpowiedzialnym za to co robię spróbuję w stosunku do siebie wyciągnąć konsekwencje takiego postępowania. Czas już straciłem, emocji też było za dużo, a i ma to wpływ na zdrowie, ale mogę ograniczyć liczbę setupów z 5 do 4. Jeśli do końca wyzwania 201 wytrwam, to zastanowię się czy tą liczbę warto zwiększyć?
Jak widać był zjazd, a obecnie już reakcja na ph.
Na niskim na razie mamy duży ruch, czekam na jakąś ciekawą akcję ceny.
Cena na razie się zatrzymała po sporym ruchu.
Na razie mogę się przyznać, że czuje się spokojnień. Świadomość popełnianych błędów nie jest łatwa i nie ułatwia ustawianie kolejnych pozycji. Jednak po to ćwiczę, by stać się mistrzem. Jednak obecnie przy skuteczności w okolicach 20 - 30 % trudno mi twierdzić, że wszystko robię według price action, bo było by to spore nad użycie.
 Na kablu po a`la pb i ogólnie reakcji ceny na ph czy nawet strefę okna, zgasło światło.
Na złocie podobnie. Bardzo ładny ruch ceny, chociaż bardzo duży przez 11 ś.
Łatwiej jest eksperymentować gdy ma się chłodną głowę. Niestety błędy, a w szczególności łamanie planu i overtrading temu nie służą.
Co z tym isb? A co do tego roku to mogę śmiało powiedzieć, że poczułem zmianę. TP i SL. Teraz jestem już cena jest znacznie wyżej.
Czekam na zamknięcie pozycji, cały czas przesuwają.
Tak spokojnie sobie patrzę, kiedy chłopaki wykażą jakąś chęć zatrzymania. Jak wygląda 7 ś. białych na M5?
Nie było takiego czarowania jak wczoraj. Bez większych zatrzymań. Cena jest powyżej moich pierwotnych TP. Niestety grając z trendem należy być gotowym na to, że nie złapiemy całego ruchu.

Komentarze