Akcja ceny - tydzień 16-20 marzec

Post ten będzie aktualizowany codziennie w dniach 16-20.03 o ile będę miał coś do napisania związanego z moim kontaktem z rynkiem.
16 marzec
Na razie okno bessy i S.

Takie ph dla M5 bym zaproponował.
Czasami też zdarzają się takie anomalie jak okna na niższych interwałach np. M5. Podaje jako ciekawostkę.
Na koniec panika na indeksach europejskich.
Jak widać na tle innych zachowujemy się podobnie.
18 marzec
Cieszy mnie to jak zakończyła się dla mnie poprzednia sesja. Brakło trochę by w pełni wykorzystać ruch ceny, ale jak na osobę uczącą się takiego kontaktu z rynkiem idę w dobrym kierunku.
Konsola i jej zawężenie. Cena dotknęła okna dwa razy i na razi nie wiele więcej mogła zrobić.
Tutaj mamy hibernację.
Ale cena daje możliwości do zajęcia pozycji, tylko na razie nie mam okazji się na to dobrze przygotować. Wczoraj ustawiłem pozycje z M1, bo też ciut mi się nudziło. No to jak mi się nudzi, to może zobaczę coś innego sobie?
Czy zaczynamy kolejny zrzut S?
Na razie cena podeszła pod minimum dnia.
Co się dzieje gdy zwieracze puszczają?

Wskazana wcześniej formacja nie dała w tym wypadku odpowiedniego ruchu ceny.

???
19 marzec
Na razie kilka dni widzę, że moja wiedza pozwala mi dobrze ustawiać pozycje. Ustawienie dobrej pozycji to jednak nie wszystko. Nie wszystko idzie tak jakbym chciał. To może być kluczowe, by nauczyć się, że może lepiej czasami odpuścić. Czuje, że gdy będę potrafił filtrować tak moje angażowania na rynku, iż będę mógł część z nich odrzucać, to rezultaty znacznie się poprawią.
Na razie cena buduje sygnał PA obj. h lub przenikania - ś. w trakcie budowy

Tutaj widać, że nie inwestowałem wczoraj w najlepszym momencie, cena zahibernowała, co powoduje iż powinienem się cieszyć z wyników.

Pytanko: jaki mamy trend?
Czekając na ruch.
Trudno było by takie coś ustawić, ale wiedza o tym jak zachowuje się cena po wyjściu z isb jest bardzo interesująca. Cena dla GBPUSD szuka nowego dołka?

Pytanko?
Zdarza mi się popełniać pewien błąd wynikający z próby ustawienia na negację danego ruchu. W tym wypadku było to zlecenie nr 149. Gdzieś łatwiej mi ustawić takie zlecenie, bo zakładam, że jak będzie ruch B, to jego impet będzie większy. Niestety zdarza się, że rynek zahibernuje i zmienność spadnie.

Niestety nie było spodziewanego przeze mnie ruchu, a dodatkowo cena praktycznie w punkt mnie wzięła. Takie coś może boleć, a gdybym zobaczył szerzej?
Także mimo, że wyższy interwał to znacznie lepsze pozycje mogłem ustawić, a przecież po to używam M5 by dokładniej się ustawiać.
20 luty

Niestety zlecenie nr 151 mnie rozbiło wczoraj. Gdzieś masa niepotrzebnych myśli mi się przewinęła przez głowę. Myślałem o interwałach, o walorach i ew. co by tu zmienić by było dobrze. Tak na prawdę nic się nie stało. Wczoraj popełniłem 2 błędy, tylko dwa. Jednak potwierdza się teza, że o wiele bardziej boli błąd (np. niewykorzystana okazja) niż pozytywne emocje wynikające z szeregu dobrych zachowań. Trochę żałuje, że nie udało mi się bardziej na bieżąco opisać swojego stanu.

Źle zanalizowałem potencjalny ruch ceny, myślałem, że poranna H4 jest bez dolnego cienia - co nie jest prawdą.

 Walka na początku sesji EU - mocno wierzgały byki, a mnie nawet jednego udało się upolować.


Czy możliwy jest ruch B? Jest pb, to jest możliwy ruch B.

Ciekawa interpretacja fałszywego pb. 

 Może cena powróci do średniej.
Na razie okno parzy, ale jeszcze za wcześnie na ocenę tej ś. - przepraszam właśnie gdy to pisałem się skończyła, czekamy na przesunięcie strefy czasowej w ostatni weekend marca - wtedy powinna być po staremu. Chirurgiczna precyzja.

Komentarze