Akcja ceny - tydzień 24-28 luty

Post ten będzie aktualizowany codziennie w dniach 3-6 lutego o ile będę miał coś do napisania związanego z moim kontaktem z rynkiem.
24 luty
Poprzedni tydzień był dość emocjonujący. Nie udało mi się w pełni przeanalizować szczególnie dni 20 i 21 luty. Gdy coś nie idzie na rynku, to trudniej mi uzupełniać dziennik. Nawet chciałem nagrać trochę tego jak obecnie wygląda mój kontakt z rynkiem i ostatecznie na granie nie ma.
Jak widać złoto przechodzi w kontynuację ruch B, po wyjściu z f. isb. Przy tej okazji aż szkoda, że zamknąłem ręcznie pozycję z poprzedniej próby nr 64. Do dzisiaj była by aktywna. W tym tygodniu skupię się na US30 oraz kabli. Na tym pierwszym na razie jesteśmy w strefie ś. matki isb i być może ten tydzień podpowie jak dalej cena będzie reagować. Kabel zatrzymał się przy ph 1,29353.
Na razie obserwujemy panikę na indeksie i podobny ruch ceny na kablu.
Tak bym to widział na kablu. Poziom 1,292 jest na razie hipotetyczny, bo nie wiem jak na niego cena zareaguje.
Na razie popytu tutaj nie ma, takie propozycje z mojej strony. Ogólnie jedyne ph będące otwarciem i zamknięciem okna są lub mogą być istotne, reszta ze względu na pewne wypłaszczenie ruchu ceny brałbym z lekkim zapytaniem. Chodzi mi o to, że pozostałe 3 ph mogą zostać przejechane jak przez masło. Czekam na jakąś podpowiedź (anomalie) na wykresie.
Chciałem przejrzeć GPW, a tutaj serwis stooq, z którego korzystam mocno dzisiaj muli. Widać pojawił się strach.
Cena wykonała już pierwszy plan, czy wykona się też drugi? Ale można tutaj też myśleć o trzecim planie... na S przychodzi Wam coś do głowy?
Na razie takie propozycje ph, a swoją drogą nauczyć się tutaj wchodzić S, było by dla mnie czymś super 😏.
Na historii cudownie to wygląda. Czyżby uklepywanie jakiegoś przyczółku byków💬???
Na razie takie hipotetyczne ph sobie wyrysowałem.
Czasami wydaje się to takie proste....
Szkoda, ustawić pozycje S i czekać co się wydarzy była możliwość.
Na razie cena podpowiada takie ph.
Jak widać, chyba określenie ph na podstawie samej ś. to nie najlepszy pomysł. Cena sama taki ph wskazała. Na wskazanego pb ciężko było by ustawić ponieważ brak mu dobrego pkt odniesienia. Chyba, że ustawilibyśmy na drugie wystąpienie pb, ale SL bezpieczniej było by dać poniżej lokalnego minimum utworzonego przez cień ś.
Na razie cena w konsoli, tylko te cienie mnie wkurzają 😒.
Ładna reakcja ceny.
Dzisiaj mimo, że nie udało się dołożyć do konta, to jednak kontakt z wykresami był lepszy. Jest jeszcze trochę do poprawy, ale lepiej się czuję.
25 luty
Dzisiaj prawdopodobnie nie powinienem odpalać wykresu, ale chcę spróbować. Do wczorajszego dodam tylko, że nie łatwo jest poradzić sobie z tym, że można było wyciągnąć plus.
Na razie nastąpiło uspokojenie, po wczorajszej przecenie na indeksach. Pytanie czy będą zamykać okno na indeksie?
 Tutaj mamy wybicie góra.
 Może też chcesz poćwiczyć jakie ph byś wyznaczył?


U mnie wyglądało by to tak.
Ostatecznie nie byłem dzisiaj na rynku, ale chciałem tylko pokazać jak wyznaczone wcześniej poziomy ładnie dzisiaj działały
Dla kabla też pewne ph był ponownie odklepane.
Na koniec dnia rzuciłem okiem na coś takiego.
Niestety trochę za wcześnie ustawiłem pozycję i mogłem wylecieć na SL.
27 luty
Na razie wygląda to na S.
Reakcja na ph i kontra - mogłem już mieć dzień za sobą.
Na razie idą jak po szczurku.
Wynik mnie samego zaskoczył.
Ciekawe akcja ceny na kablu. Dzisiejszy był jak rollercoaster i niestety nie podobał mi się. Widać to również po liczbie analiz, chociaż kilka mam jeszcze do dodania - nie dodałem, bo podejmując błędne decyzje wpadłem w overtrading.
Ustawiałem głównie B ponieważ zauważyłem takie dwie dziwne anomalie - ś. bez górnych cieni. Widziałem nie raz, że rzadko kiedy pojawiają się takie świece. Częściej rynek chociaż na moment testuje max/min takiej ś.
28 luty
Dużo pracy jeszcze przede mną. Cieszy, że coś się udaje, ale to nie jest jeszcze to. Dzisiaj mocna przecena na GPW, pewnie większość SL padała. Na razie US próbuje odrabiać.
Cena podchodzi pod wczorajsze otwarcie.
Podsumowując ciekawych momentów doświadczyłem. Ten tydzień był mocno emocjonujący, ale chciałbym wyciągnąć odpowiednie wnioski. Tutaj jest ta przestrzeń do zagospodarowania.

Komentarze