Akcja ceny - tydzień 10-14 luty

Post ten będzie aktualizowany codziennie w dniach 10-14 lutego o ile będę miał coś do napisania związanego z moim kontaktem z rynkiem.
10 luty
Zastanawiałem się czy warto by było ustawić coś takiego dla spółki Nauca?
Dziwne bo gdzieś wracają do mnie myśli o niskim interwale. Spróbuję iść z pewnym nazwałbym to prądem.
12 luty
Szkoda, patrzyłem na to, ale nie zdecydowałem się na ustawienie tej akcji ceny.
13 luty


Nie będę upierał się przy takich kreskach, tak na spokojnie bym tak, to narysował. Kolejny przykład dobrego przygotowania, ale braku egzekucji jak wczoraj na EURUSD.
Prawie 3 R zysku - fajny możliwy wynik. Dzisiaj dużo się działo i był to jeden z owocniejszych dni. Nie przełożyło się to na bardzo duży możliwy wynik, ale tak czasami bywa. Szkoda, że akurat często jestem świadkiem dużych ruchów, ale chwilę przed gdzieś nie ma postawienia kropi nad "i". Trudno się cieszyć wiedząc, że rynek zrobił to co się oczekiwało, tylko brakło trochę szczęścia. Fajnie, że różne okazje trafiają się równie często, a ja wolę spokojniejsze i pewne ruchy.

Tyle na ten tydzień, który cieszy ogromem dobrych setupów i doświadczenia, co należy przemyśleć oraz usprawnić. 
Pomysł z początku tygodnia wydaje się obecnie mocno chybiony.
14 luty
W tym dniu postanowiliśmy trochę poświętować.

 
 Wybraliśmy się do Zakopanego na wycieczkę.
 Udaliśmy się do Snowlandii, a dokładniej do jednej z jej atrakcji.
A tam trafiliśmy na Kubusia Puchatka, co od razu skojarzyło mi się z wykładem na XTB Trading Masterclass.

Komentarze