GPW setupy 1 Kwartał 2020

Na razie spróbuję jak wyjdzie mi prezentowanie setupów w ujęciu kwartalnym. Mam nadzieje, że będzie to lepsze rozwiązanie niż osobno pisanie w poszczególnych postach. Dane będą prezentowane od najnowszego do najstarszego. Niektóre wykresy prezentowane za pomocą narzędzia ze strony stooq.pl. Post będzie aktualizowany wraz z kolejnymi zakończonymi setupami.

Styczeń 2020

Nr 12 Elemental Holding - 6 luty
 Ustawiłem na zamknięciu D1, ale nie było takiego ruchu.
Byłem wcześniej nr 7 w pozycji, ale ustawiłem pod wskazania z D1, a poźniej już nie ponowiłem wcześniej np. na otwarciu W1.
Nr 10 Datawalk - 4 luty
 Setup ostatecznie nie aktywował się.
Cena się zatrzymała.
Nr 7 - ELEMENTAL HOLDING - 16 styczeń 2020 wejście
 Było przenikanie. Bałem się wejść dzień wcześniej wolałem poczekać.
Znowu pg fałszywy - wisielec.
Na razie cena jest w isb. Wydaje się na ruch B...
Nr 6 - Unimot - 27 grudnia 2019 - wejście
Niestety cena się zatrzymała.
Nie będąc przekonany, co do tego ruchu, bo na W1 był pb, którego nie postrzegałem pozytywnie zamknąłem. Jednak podobnie jak przy PKN i OPL, informacje o konflikcie spowodowały, że miałem za słabe ręce by to jeszcze przytrzymać. Obecnie cena próbuje wyjść nad 31.
To była inwestycja, której byłem najbardziej ciekaw rozstrzygnięcia i w tym wypadku się pomyliłem.

Nr 5 - ULTIMATE GAMES - 19 grudzień 2019 wejście
 Ustawiłem pod możliwą sekwencję B.
Był pb fałszywy, a dokładnie wisielec.
Na razie widać negację pb.
Nr 4 - Orange - 12 grudzień 2019 wejście
Wyjście trochę spóźnione, ale także związane z informacjami. Był jednak sygnał PA z W1 pb - stąd była to dodatkowa konfluencja.
Obserwujemy hibernacje ceny.

Nr 3 - PKN - 11 grudnia 2019 wejście
 Ustawiłem pod zamknięcie ob.
Niestety korekta była dość znaczna i nie wytrzymałem napięcia - w tle były informacje o sytuacji na Bliski Wschód. Natomiast staram się ignorować wiadomości lub nie szukać ich.
Jak wygląda po kilku sesjach sytuacja na PKN?
Kolejne podejście pod próbę zamknięcia okna.
Nr 1 - DINO POLSKA - 11 grudnia 2019 wejście
 Tutaj akurat trochę nie pasowała mi reakcja na ph tak jakby od niechcenia.
 Trochę się zabawiłem i mimo opóźnienia ustawiłem z M15 - fajnie się to udało.
Wynik fajny, ale był nowy maks i pb - niestety czy dałbym radę na niego reagować?
Wygląda mi to na fałsz ph i możliwy ruch do 148,5.

Komentarze