Praca z wykresami rynkowymi 4

Na razie ustawione wcześniej setupu na funcie nie pracują dla mnie. To był ciężki tydzień, bo też m.in. uzmysłowiłem sobie, że nie ustawiłem dobrych setupów. Mogę napisać, to wstyd, że po tak długim czasie nabieram się na takie ustawianie pozycji dla nie potwierdzonych struktur na wykresie - czasami łapanie dołka.

3 sesje później pojawił się kolejny sygnał PA na który cena zareagowała. Jednak mimo, że ichimoku nie znam, to widać jak cena trzymała się cały czas szybszej średniej. Teraz w ostatnich 3 dniach miał miejsce ruch na który liczyłem wcześniej.
Tutaj podobnie jak wyżej cena trzyma się średniej z małą próbą dojścia do wolniejszej, ale nadal nie widać tutaj nic na B, co można by było rozpatrywać w dłuższym terminie.

Rozpatrując setup dla GBPNZD posiłkowałem się wykresem tygodniowym.

Miałem nadzieję, że doji przetrwa.

Na koniec jeszcze jeden wykres z GPW.

Na wykresie Allegro widzimy jak cena dotarła do pierwszego możliwego poziomu, gdzie nastąpiła reakcja. Pytanie czy drugie okno będzie także testowanie?

Informacyjnie postanowiłem zmienić nazwę(adres) strony z Dziennik inwestora Akcji Ceny na Notatnik Inwestora.

Chciałem skrócić nazwę by stało się to bardziej czytelne. Dla mnie to też pewnego rodzaju luźniejsze podejść do tekstów, które chcę bym się tutaj pokazywał, a które nie zawsze będą nawiązywać do akcji ceny (czy price action).
Z racji zbliżających się świąt prawdopodobnym jest, że zrobię sobie ciut przerwy przed ustawianiem kolejnych pozycji. 
Już miałem kończyć ale zaskoczyło mnie zachowanie runku w UK.
Wykres mówi sam za siebie.

Komentarze