Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 2

Na razie cena spadała zgodnie z tym co można się było spodziewać. Planowany wczoraj ruch by się nie udał cena nie wyszła nad pb z M15.
Na razie po pewnym ruchu w konsoli cena wychodzi w dynamicznym ruchu B.
Poszedłem zjeść śniadanie, a tutaj już taka jadka ceny. Europejczycy weszli na rynek i sieją ferment.
Czekałem tutaj na powrót ceny i wejście. Niestety była to reakcja, trudno przejść do fazy planowania. Czy ja musiałem czekać? Czy nie mogłem ustawić w ciemno i poczekać na to, czy plan się zrealizuje?
Czy to jest fałsz?
To mam nadzieje, że znacie odpowiedź, co do poprzedniego pytania.
A jak nazywa się reakcja ceny, którą widzimy?
Na razie widzimy negację fałszu dla B i wyjście z konsoli ruchem S. A jeśli czegoś nie rozumiemy, to dobrze jest spojrzeć z pewnej perspektywy.
Na razie jak widać odklepali.
Zgasło światło, ale cena zareagowała na ph, bo jak wiecie AT nie działa.
Szukałem miejsca gdzie cena mogłaby zmienić kierunek.
Niestety ustawiłem na 50% zniesienia ś. która trzymała cenę, akurat cena zeszłą i zabrali mnie ze sobą. Gdzieś powinienem się zastanowić co robić, gdy cena inaczej się zachowuje niż planuje, bo tak na prawdę wystarczyło przesunąć SL.
 Dość niepewne ponowienie. Niestety czy mógłbym to jednak inaczej ustawić?
Jestem już ok. 1,5R w zysku i tylko czekam na wynik ruchu ceny. Wygląda to na mini konsolkę.
No i 1,5R zostało. Na tym koniec na dzisiaj. Udało mi się również nagrać kilka słów do dzisiejszej akcji ceny.

Komentarze