Nauka planowania #priceaction – dzień sesji 12

Tutaj dokładnie widać jak dwie błędne pozycje mocno nadszarpnęły moje konto. Nie wiem skąd na wykresie wzięła się liczba R = 40 - mam tutaj ten wynik do zbadania.

Natomiast tabela dobrze pokazuje jakie są wyniki. R transakcyjne to obliczenia na podstawie SL, KW, KSprzedaży - natomiast Współczynnik R systemu, to wynik dla przyjętego ryzyka dla setupy. Stąd dla porównania tych transakcji lepiej posłużyć się wynikami z 3 kolumny od końca. Podwójna strata powyżej 30 R kapitału praktycznie zdmuchnęła mnie z rynku, ale na szczęście miałem ubezpieczenie w postaci setupu 191. Dzięki temu nadal jestem na rynku, a dzisiejsze wybicia tylko mnie cieszą. Jeśli podciągną do okna 119,7 to jeszcze wyjdę na plus. Jednak nie ma się co podniecać.
Cieszę się, że udało mi się jak podkreślałem wcześniej obronić kapitał i trochę odwrócić błędne pozycje.
Jak widać, ogólnie mocne odbicie na kilku walorach, bo i ropa, kabel, indeksy.
Na razie cena robi wszystko bym odrobił swoje błędy.
Tutaj klasyczny isb, który jednak następną ś. był skasowany.
Na razie na sucho taka propozycja na B.
Nagrałem również filmik przy tej okazji.
Tutaj zamieszczam slajdy do ćwiczeń PA.
Najlepiej otwórz zdjęcie i zapisz jako.
Na koniec taka moja propozycja dla D1. Nagrałem fajne ćwiczenia, ale nie zauważyłem, że popsuł się dźwięk.

Na ćwiczenia odsyłam do filmiku - Ćwiczę wyznaczanie poziomów horyzontalnych i

Komentarze