Akcja ceny - tydzień 23-27 marca

Post ten będzie aktualizowany codziennie w dniach 23-27.03 o ile będę miał coś do napisania związanego z moim kontaktem z rynkiem. 
23 marca
Okno bessy, czyli S?

Czy S, to zależy od tego co się z tym oknem wydarzy?
Na razie cena balansuje. Dzisiaj uparłem się na S, a cena jakoś tego nie sygnalizowała.
Cena sobie spokojnie idzie B. Można by też dostrzec konsolę i taki a`la pb 2 ś. dzisiejszego dnia. Na razie wygląda to na fałsz ph.
Taki ruch ceny akurat gdzieś onieśmielił mnie, a szczególnie po moich dzisiejszych próbach. Upierać się mogą, ale rynek i tak zrobi swoje.
24 marca
Dzisiaj wpadłem na taki pomysł, bo gdzieś nie spodobało mi się, że pojawia się sygnał PA na M5, a ja często jakby jestem sparaliżowany. Gdzieś zmagam się z wybraniem odpowiedniego interwału. Z tego co mówią inni traderzy starałem się dobrać dwa, a nawet trzy by mi pomogły podejmować dobre decyzje. Wczorajsza strata 3R jednak uruchomiła jak to często bywało w przeszłości jakiś mechanizm w moim mózgu, który się nie godzi na to, jak łatwo mogę nie potrafić odpowiednio reagować na to jak rynek działa.
Ostatnimi daniami mocno skupiłem się na tym by nie ustawiać więcej niż 4 pozycje. Jednak nie podobało mi się, że często dość długo spoglądałem na wykres i nic z tego konkretnego nie wynika. Niestety często gdy wykorzystałem 3 lub 4 setupy, to już wyłączałem się jako aktywny uczestnik rynku spoglądając tylko jak dalej zachowuje się cena.
Dzisiaj chciałbym spróbować jednak podejść do tego inaczej. Szkoda, że ze zmianą nie udało mi się wytrwać do 200 setupy, by ją wprowadzić. Źle się czuje widząc sygnał i czasami nawet będąc przygotowanym do zajęcia pozycji i jej nie zatwierdzić - waham się.

To co chcę dzisiaj przetestować jest dość ryzykowne, bo anuluję liczbę maksymalnie możliwych ustawień setupów na rzecz robienia tego przez maksymalnie 2h. Czyli dzisiaj ważniejsze będzie dla mnie to bym był skupiony przez 2h, niż to ile setupów ustawię. Jest to ryzykowne, ze względu na możliwość wystąpienia overtradingu. Skupię się tylko na jednym interwale M5 i będę starał się otwierać pozycje, tylko akcji ceny na ph lub gdy cena zacznie ruch i będę spodziewał się sekwencji B lub S.
Na razie konsola i potwierdzony fałsz ph, oraz zamknięcie okna bess.
Kilka minut później.
Na razie widzimy tutaj otwarte okno i sekwencje B.
W strefie niczyjej.
Sygnał PA pb?
 Ciekawe czy rynek przetestuje obie ś. bez cienia?
Na razie doji i ruch B?
26 luty
To o czym pisałem we wtorek i wnioski z tego dnia właściwie można przedstawić na 2 slajdach: 1, 2.
Na razie nie zdradzę wam o co chodzi, jednak jest to związana z interwałami. Tyle mogę podpowiedzieć. W każdym razie ... "i nie będę Stefkiem chyba gdy nie złowię ...." uporałem się już z tym. Niestety może boleć.
 Aż trudno mi nie przypomnieć sobie tego slajdu.
Kaskada isb?
Na razie cena szuka zatrzymania? A jaki teraz mamy trend? Trochę emocji się pojawiło, bo cena zrobiła ciut większy ruch niż się spodziewałem, ale na razie czuje, że tak powinienem działać.
O wiele lepsze rzeczy dzisiaj dzieją się niżej.
2 razy pb.
Tutaj także pb i możliwe, że fałszywy.
 Chciałem tylko pokazać dziwną anomalie rynkową - wygląda mi to na dane lub jakiś komunikat.
Takie okna w trakcie sesji już widziałem, ale głównie na walutach.
Przy temacie anomalii zostańmy. Nie chciałbym być w skórze mających B, bo po takim czymś jedynie można rwać włosy.
 Wygląda na jakiś błąd.
Kto miał SL poniżej 1590 mógł wyczyścić szybko rachunek.
U brokera z EU, nie ma takiego wahania.
Jankesi mnie zaskoczyli. Ciekawe ile razy jeszcze będę miał takie zaskoczenie.

Komentarze